Eki 01

30 EYLÜL – 01 EKİM 2017 – İZGEDAK ÇOCUKLAR İLE EL ELE KAMPA

İzmir Gençleri Dağcılık ve Doğa Sporları Kulübü olarak bu hafta sonu sosyal sorumluluk projesine imza attık. Proje kapsamında Çocukları Kadınları ve Aileleri Koruma Derneği bünyesinde bulunan 17 çocuğumuzu doğa ve kamp hatayı ile tanıştırdık..

Kaynaklar Köyü tırmanış bahçesinde bulunan kamp alanımızda kamp yaparak, 17 çocuğumuza unutamayacakları bir deneyim yaşatarak doğa sevgisini işlemeye çalıştık. Etkinlik kapsamımda bizler 30.09.2017 tarihinde saat 15.00 gini Kaynaklar köyüne giderek Çovak Spor Yetkilisi ve çocukları beklemeye başladık. 16.00 gibi köye gelen misafirlerimizi karşılayarak hep birlikte kamp alanına doğru yürümeye başladık. Kamp alanına ulaştığımızda daha önce gelen öncü ekibimiz birkaç çadır kurarak bizleri bekliyordu. Kamp alanında ekibimizle buluşarak kamp malzemelerini hazırlamaya başladık. Çocuklarımıza çadırın nasıl kurulduğunu uygulamalı olarak anlatarak ilk çadırımızı kurduk ve çocuklarımızı çadırda kiminle kalacağı şekilde eşleştirerek çadırlarını verdik ve hep birlikte keyifli bir şekilde 11 tane çadırımızı kurmamızın ardından, uyku tulumlarını ve matları da dağıtarak çocuklarımız çadırlarına yerleşti. Hava tam kararmadan çocuklarımızla birlikte akşam yakacağımız kamp ateşimiz için çalı çırpı topladık. Gerekli çalı çırpıyı toplamamızın ardından ateşimizi ufaktan yakmaya başladık. Ateşimiz köz olduktan sonra köftelerimizi oluşan közde pişirmeye başladık. Köftelerimizin pişmesinin ardından sıcak sıcak çocuklarımızdan başlayarak herkese dağıttık ve afiyetle yedik. Yemeğin ardından ateşin başında toplanarak sohbet ederek zaman geçirdik ve yemeğin üstüne tatlımız olan mozaik pastalarımızı dağıtarak keyifli bir şekilde yedik. Çocuklarımızla birlikte gece yarısına kadar oturduk. Daha sonra çadırlarımıza geçerek dinlenmeye geçtik.

Sabah 9.00 gibi uyanarak kahvaltı için köye yürüdük. Kahveye geçerek, çocuklarımız yanlarında getirdikleri kahvaltıları yediler. Kahvaltımızın ardından yeniden kamp alanına döndük. Herkes kendi çadırını toplayacak şekilde hep birlikte çadırlarımızı topladık. Eşyalarımızın hazır olmasının ardından 1,5 saat kadar sürecek şekilde kısa bir doğa yürüyüşü yaptık. Kamp alanından dere yatağından devam ederek, çeşmeye kadar ilerledik ve burada 15 dk kadar dinlenmemizin ardından geriye kamp alanına dönüşe geçtik. Kamp alanında herkes eşyalarını alarak köy meydanına devam ettik. Çocuklarımız, hocaları ve bizler servis aracına binerek evlerimize doğru yola çıktık. Bu keyifli sorumluluk dolu faaliyetimizi kazasız ve sıkıntısız şekilde tamamlayarak bitirmenin mutluluğu vardı bizlerde. 17 çocuğumuzu kampla ve doğa ile tanıştırıp bu kadar kısa süre içerisinde onlara bir şeyler verip onlara katkı vermeye çalıştık ve çokta güzel oldu.

Bu etkinlik kapsamında öncelikle kamp eşyaları için Kulübümüze, eşyaların Kaynaklara ulaştırılması kapsamında Onur ve Ferdi arkadaşımıza, akşam yemeğimizi ve tatlılarımızı ayarlayıp, onları pişiren Erdal Abimize ve organizasyonu ayarlayan Mert arkadaşımıza ve Çovak spor yetkililerine çok teşekkür ederiz.