Oca 28

28 OCAK 2018 – İZGEDAK – SPİL DAĞI ZİRVE – DOĞA YÜRÜYÜŞÜ

İzmir Gençleri Dağcılık Kulübü olarak 28.01.2018 Pazar günü Spil Dağı doğa yürüyüşü faaliyetimiz tamamlandı.

Katılımcılarımızı belirlenen noktalardan alarak, 09.15’te kahvaltı için yol üstünde bulunan Kemalpaşa Sütçüler Köyü’ne geldik. Burada hep birlikte güzel bir kahvaltının ardından tekrar servislerimize binerek yürüyüşe başlayacağımız alana doğru yola çıktık. A ve B şeklinde 2 gruba ayrılıp (A grubunun parkuru Atalanı bölgesine kadar, B grubunun hedefi ise Spil Dağı zirve idi) 10.30 da yürüyüşe başladık. 12.00 gibi A grubu hedeflenen bölgeye gelerek,öğlen yemeğini yedikten sonra hoş sohbetlerle B grubunun zirve dönüşünü bekledi. B grubumuz ise 14.00’de zirveye ulaşarak öğlen yemeğini zirvenin muhteşem manzarası eşliğinde yiyerek A grubunun yanına indi.

Hatıra fotoğraflarımızı tüm ekibimizle birlikte çekinerek dönüş yoluna devam ettik. A grubunun giderken keyifli vakitler geçirip bolca fotoğraf çektiği donmuş gölette B grubunun da uğrayıp mola vermesiyle yolumuza devam ettik.16;30 servislerimize binerek bir faaliyeti daha başarıyla bitirdik.

Doğa da olmanın huzuru ve mutluluğu ile evlerimize doğru yola çıktık.

Katilan tüm sporcu ve misafirlerimize teşekkür ederiz.