Mar 25

25 MART 2018 – İZGEDAK – BELEVİ ŞİRİNCE DOĞA YÜRÜYÜŞÜ TAMAMLANDI

İzmir Gençleri Dağcılık Kulübü olarak 25.03.2018 Pazar günü Belevi-Şirince yürüyüşü faaliyetimiz tamamlandı.
Katılımcılarımızı belirlenen noktalardan alarak Şirinceye doğru yola çıktık. Saat 10:00 ‘da Belevi mevki yok kenarında A ve B şeklinde 2 gruba ayrılıp 10.30 da yürüyüşe başladık. Doğa ile iç içe bir yürüyüşün ardından saat 13.30 da A grubu ile B grubu Şirince kamp alanında toplandık. Güzel bir ortamda bol bol resim çekilip dinlendik ve öğle yemeğimizi yedik. Daha sonra iki ekip birleşerek Şirinceye doğru yola koyulduk. Patika yola ulaştığımızda önden giden ekip ile yeniden iki gruba ayrılarak 16.00’da Şirince köyüne ulaştık.
Yürüyüşün ardından 17.30’da toplanacak şekilde Şirince köyünün dar sokaklarında gezip farklı şaraplarından tattık. Güzel yemeklerinden yiyip hediyelik eşyalarımızı ve şaraplarımızı alarak dönüş için toplandık.
Doğa da olmanın huzuru ve mutluluğu ile evlerimize doğru yola çıktık.

Harita Üzerinde Çizilen İz Kaydı

YÜKSEKLİK MAX = 413 METRE
YÜKSEKLİK MİN = 23 METRE
KATILIMCI SAYI = 16

Katılan tüm sporcu ve misafirlerimize teşekkür ederiz.