Eki 22

21-22 EKİM 2017- KAYNAKLAR KAYA TIRMANIŞ KAMPI TAMAMLANDI

İzmir gençleri dağcılık kulübü olarak bu hafta sonu Kaynaklar kaya tırmanışı eğitimindeydik. Yeni sezonla birlikte yeni eğitim sistemimize geçtiğimiz eğitim programımızda temel, orta ve ileri düzey yaparak, daha yapıcı, katılımcı ve eğitici olmasını hedefledik. Eğitim sistemimizi daha da iyi seviyelere taşıyabilmek adına takılımcılarımızdanda sürekli görüş, öneri ve şikayetleri alarak kendi eksiklerimizide öğrenmeye çalışıyoruz. 21 Ekim cumartesi akşamı bir grubumuz 16.00 18.00 aralığında kulüp ofisinde diğer grubumuz ise kaynaklar çınaraltı meydanında buluşarak kamp alanına doğru harekete geçti. Kampımızı kurmanızın hemen ardından akiam yemeklerimizi yedik. Yemek sonrası kamp ateşimizi yakıp etrafında oturmaya başladık. Pazar günü gerçekleştirilecek olan faaliyetimizle ilgili bilgilendirme yapmamızın ardından çadırlarımıza çekildik. Pazar sabahı 6.30 7.00 aralığında uyanarak kahvaltımızı yaptık. 7.45 8.00 aralığında gruplara malzemelerini dağıtarak 8.00’de gruplar tırmanışlarını yapmak üzere rotalara hareket ettiler. 22 kişilik bir ekibimizle gittiğimiz kaya tırmanış eğitim faaliyetimizde temel grubumuzda sağ yüz ön sektörde top rope tırmanışlar, tırmanış çeşitleri, lider tırmanışı top rope çevirme ana istasyon ve emniyet alma çalışmaları yapıldı, orta grubumuz ağıl sektöründe lider ve top rope tırmanışlar , ileri grubumuz ise mağara sektöründe lider tırmanışlarını gerçekleştirerek havanında aşırısıcak olması sebebiyle 15.00 gibi rotalardan inerek kamp alanına doğru harekete geçtiler. Kamp alanına dönüp malzemelerimizi toplamamızın ardından hep birlikte mini bir toplantı yapıp eğitim değerlendirmesi yaptık. Eğitime katılım gösteren, eğitimde bizlere yardımcı olan tüm sporcularımıza teşekkür ederiz. Haftaya yine kaynaklarda görüşmek üzere.