Eyl 16

13-14-15 EYLÜL 2016 – İZGEDAK – BAFA GÖLÜ BOULDER ÇALIŞMASI TAMAMLANDI

13-15 EYLÜL – İZGEDAK – BAYRAMDA BAFA GÖLÜ KAMPI TAMAMLANDI İzmir Gençleri Dağcılık olarak faaliyet programımızda ki en heyecanla beklenen Bafa boulder çalışmaları kampını geride bıraktık.13 Eylül Salı sabahı sporcularımız ve misafirlerimizle servis noktalarında buluşup yola çıktık.Yaklaşık 2 saatlik bir yolculuğun sonunda kamp alanımız olan Çeri Restorana geldik ve hemen çadır düzenimizi aldık.Dinlenme ve yemek arasindan sonra saat 15;00 da Kapıkırı köyünden geçerek piknik ve zagor sektöründe calismalarimiza başladık.Daha önce gelen arkadaşlarımız kavuşmanın, ilk defa gelmiş olan arkadaşlarımızın da heyecanıyla rotalar hiç boş kalmadı.Herkesin kendini denediği zorladığı sınırlarını gördüğü ve zorladığı rotalarla güneş ışığını bizden çekene kadar çalıştık. Son dakikalar da jestini yapan gün batımı bizi ödüllendirmiş ve mest etmişti.Kamp alanına dönüp küçük bir ateş yakıp şarkılar türküler sohbetler eşliğinde gecemize son verip ertesi gün için cadirlarimiza çekildik.Sabah 8 de Çeri restoranda İzgedak ailesi olarak bayram kahvaltımızı yaptık ve 09;30 da bu sefer hanuman ve kale sektörlerine geçtik.Farklı tekniklerle çalışma fırsatı bulduğumuz rotalar sporcularımız için daha çok gelişme olanağı sağladı. Sıcağında kendini iyice göstermesiyle Kapıkırı köyüne geçtik. Öğle yemeklerimizi köyde yiyip etrafı gezme fırsatı yakaladık. Bafa her köşesinde tarihi kokladiginiz büyüleyici bir yer,baktığınız her yerde kale kalıntıları anıt mezarlar sütunlar karşınıza çıkıyor. Köy halkı da çok bilgili ve yardımsever.Saat 15;00 de toplanıp 18;00 a kadar çalışmalarımıza devam edip kamp alanımıza geçtik. Son gecemizde de göl kenarina toplanıp dolunayin yuzunu gostermesiyle uzun uzun sohbetler ettik ve yeni bir tırmanış gününe uyanmak için cadirlarimiza çekildik. Son sabahimizda biraz buruk ama aynı heyecanla leyla ile mecnun sektöründe çalışmalarımıza öğlen saatlerine kadar devam ettik.Devaminda kamp alanimiza donerek cadirlarimizi topladik ve servisimize binerek Izmir e dogru yola koyulduk.Bafa ya gelen her canlı parmak acısını tatmadan dönmeyecek demişler,hakkını verdiğimize inanıyoruz.Hepimizin yüzünde bir şeyleri başarmanın mutluluğu,doğanın bize cömertliğiyle sunduğu huzur vardı.Başta Hakan Çam hocamıza her şeye rağmen bizi yalnız bırakmayıp tüm gün çalışmalarımızda bize verdiği eğitimler için teşekkür ederiz.Katilan tüm sporcu ve misafirlerimize de ayrıca teşekkür eder başarılarının devamını dileriz.Her bayramınız böyle dostluk,yardımseverlik,huzur içinde kardeşçe geçsin. İZGEDAK’la kalın.