Haz 10

09-10 HAZİRAN 2018 – DEREKÖY KAYA TIRMANIŞ KAMPI TAMAMLANDI

Bu haftaki kaya tırmanışı etkinliğimizi, sakin ve bozulmamış doğa güzelliğine ve de sıcak havalara uygun tırmanış bahçesine sahip Dereköy köyünde yaptık. Cumartesi akşamı 7-8 gibi kamp yerine gelerek çadırlarımızı kurduk. Sonrasında herkesin birbirine ikramlarıyla ve güzel sohbetlerle kamp yemeğimizi yedik. Çınar ve çam ağaçlarının altında, doğanın ve doğanın gerçek sahipleri hayvanların sesleri arasında serin bir havada uyuyarak  geceyi geçirdik

Pazar sabahı  köyden aldığımız ve kendi getirdiğimiz malzemelerle yine toplu bir kahvaltı yaptık ve tırmanmak üzere saat 9’da rotalara geçtik. Tırmanışa yeni başlayan arkadaşlara eğitimlerini verdik ve herkes 2 farklı rotada 2’şer kez top-rope tırmanma şansına sahip oldu. Tırmanışta daha tecrübeli arkadaşlarımız 3 farklı rotada sadece lider tırmanış yaparak bu konuda kendilerini geliştirme şansı buldular. Ayrıca bazı arkadaşlarımız geleneksel tırmanış yaptı. Saat 16:00’ya kadar tırmanışımız devam etti ve sonrasında kampımızı toplayarak dönüşe geçtik. Etkinliğimize katılan tüm sporsever ve doğasever arkadaşlarımıza teşekkür ederiz. Bir sonraki faaliyetlerde görüşmek dileğiyle.