Nis 08

08 NİSAN 2018 – İZGEDAK – YOĞURTÇU KALESİ DOĞA YÜRÜYÜŞÜ TAMAMLANDI

İzmir Gençleri Dağcılık ve Doğa Sporları Kulübü olarak bu hafta sonu Yoğurtçu Kalesi’ne (Sosandra Manastırı) doğa yürüyüşü düzenledik. Sabah saat 08:00’de duraklarımızdan sporcularımız alınarak Gürle Köyü’ne doğru yola çıkıldı. Gürle Köyü’nün muhtarı, sağolsun, bizi çok güzel karşıladı. Çay ve ev yapımı börek-kekler eşliğinde kahvaltımızı yaptık. Gürle Köyü’nün şahane doğası ve minik izcilerin marşları eşliğinde rotamıza koyulduk. A ve B grupları olarak parkurumuza devam ettik. Yoğurtçu Kalesi’ne A grubu saat 13:30, B grubu saat 14:00 sularında gelerek öğle yemeğinde buluştuk. Burada voleybol setini kurarak güzel vakit geçirip bol bol fotoğraf çekildikten sonra saat 16:00 dolaylarında Uzunburun Köyü’nden yola koyularak İzmir’e doğru kazasız belasız bir şekilde gelerek faaliyetimizi sonlandırdık.

Faaliyetimize katılan, emek veren, sevgisini yemeğini suyunu birbiriyle paylaşan bütün sporcularımıza selam olsun. Bir dahaki hafta Kaynaklar kaya tırmanış eğitim kampında görüşmek üzere. Sevginizi çantanıza alın ve gelin, sizleri her zaman bekliyoruz.